fashion & lifestyle blog

2011/04/08

Memories

Jedes Mal wenn ich dieses Lied höre, sehe ich alles um mich rum:

Shibuya, Hachiko square, the big crossing. Publicity everywhere. People walking by. Sitting next to Berna. Laughing. Sitting next to Tatsuya. Laughing about his reaction on the rats. Sitting next to Nao. Smiling at each other. Taking pictures. Singing. And then the last day... Nearly crying. Feeling the slight breeze coming to Tokyo to bring the end of summer. The end of my best vacation ever. 


Ich werde diesen Sommer niemals vergessen und dieses Lied erinnert mich jedes Mal wieder an diesen einzigartigen Sommer, an diese einzigartige Stadt, an diese einzigartigen Menschen die ich so tief ins Herz geschlossen hab. Es gibt nicht schöneres auf der Welt als zu genießen einfach nur rumzusitzen, zu reden und den Leuten nach zu starren. Danke! <3

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

© Sinful Life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena